| GOLFPISTE.COM KESKUSTELUT |
ALKUPERÄINEN VIESTI Pientä rajoitusta ohi otsikon kouhkaamiseen... (1/6) | Vastaa viestiin | | Ylläpidolle Voisiko keskustelun aloitukseen liittymättömät 'keskustelut' siivota pois? Olen edelleen sitä mieltä, että erilaisten mielipiteiden esiintuomiseen on jokaisella meistä oikeus,
MUTTA visionäärin Paloheinä-hehkutus lähes jokaisella yleiskeskustelun palstalla ylittää ainakin minun lukuhaluni. Tyrnimarjan (yms) provot ovat mainioita ja sellaisia edelleenkin toivon, mutta
HYVÄ VISIONÄÄRI, PITÄYDY KESKUSTELUN OTSIKON AIHEISSA. toivoo
| | (Jii 8.3.2010 20:25:01) Näytä profiili | Ilmoita asiattomasta viestistä | |  »» Yleistä -viestilistaan «« | »» Forumin etusivulle «« |
 Re: Pientä rajoitusta ohi otsikon kouhkaamiseen... (2/6) | Vastaa viestiin | | Perustelu ylläolevaan ärähdykseeni: Kun itse kysyn ja itse vastaan... Uusimmat viestiketjut Uusin Vast. Mikä golfkenttä ajautuu konkurssiin?
(5.3. 12:06 Marja Tyrni) Tänään 19:56 (visionääri) 72 Mihin golfseuroja tarvitaan vai tarvitaanko niitä?
Tänään 17:56 Marja Tyrni) Tänään 19:47 (visionääri) 7
| | (Jii 8.3.2010 21:08:52) Näytä profiili | Ilmoita asiattomasta viestistä | |
 Re: Pientä rajoitusta ohi otsikon kouhkaamiseen... (3/6) | Vastaa viestiin | Ainakin rekisteröityneet pääsevät tutkailemaan netikettiä. Siellä todetaan mm. seuraavaa: 'Esiinny harkiten verkkokeskusteluissa
Jos osallistut keskusteluihin verkkosivuilla, chat/irc-kanavilla tai lähetät viestejä keskusteluryhmiin, kirjoita asiallisesti äläkä häiritse tai loukkaa muita. Varmista, että viestisi liittyy ryhmän aiheeseen. Muita häiritsevät tai loukkaavat käyttäjät voidaan mahdollisesti jäljittää myöhemmin, vaikka keskustelu tapahtuisikin nimettömänä. Ongelmatilanteissa ota yhteyttä kyseisen sivuston ylläpitoon.'Visionääri ei ole ainut joka moiseen syyllistyy. Puolin jos toisin voisivat lokkeiluinttämisen aktivistit katsoa peiliin.
| | (Poodri Hoo 8.3.2010 21:32:55) Näytä profiili | Ilmoita asiattomasta viestistä | |
 Re: Pientä rajoitusta ohi otsikon kouhkaamiseen... (4/6) | Vastaa viestiin | Ainakin rekisteröityneet pääsevät tutkailemaan netikettiä. Siellä todetaan mm. seuraavaa: 'Esiinny harkiten verkkokeskusteluissa
Jos osallistut keskusteluihin verkkosivuilla, chat/irc-kanavilla tai lähetät viestejä keskusteluryhmiin, kirjoita asiallisesti äläkä häiritse tai loukkaa muita. Varmista, että viestisi liittyy ryhmän aiheeseen. Muita häiritsevät tai loukkaavat käyttäjät voidaan mahdollisesti jäljittää myöhemmin, vaikka keskustelu tapahtuisikin nimettömänä. Ongelmatilanteissa ota yhteyttä kyseisen sivuston ylläpitoon.'Visionääri ei ole ainut joka moiseen syyllistyy. Puolin jos toisin voisivat lokkeiluinttämisen aktivistit katsoa peiliin.
| | (Poodri Hoo 8.3.2010 21:33:03) Näytä profiili | Ilmoita asiattomasta viestistä | |
 Re: Pientä rajoitusta ohi otsikon kouhkaamiseen... (5/6) | Vastaa viestiin | Mitä jos kollektiivisesti jokainen lopettaisi vitsionäärin viesteihin vastaamisen tai niiden kommentoimisen? Aikaa sitten on käynyt täysin selväksi, ettei kaverilla ole ihan kaikki kohdallaan ja hänen antinsa mihin tahansa keskusteluun on pelkästään provokatiivinen ja/tai negatiivinen.
| | (KL 10.3.2010 23:10:16) Näytä profiili | Ilmoita asiattomasta viestistä | |
 Re: Pientä rajoitusta ohi otsikon kouhkaamiseen... (6/6) | Vastaa viestiin | Olen seurannut näitä keskusteluja pari vuotta ja ihmetellyt miten muutama henkilö yrittää olla jokaisessa keskustelussa asiantuntija ja saman tien siirtää keskustelun ihan eri aiheeseen.
Omia mielipiteitä pitääkin tuoda esille, mutta pysymällä aiheessa.
Miksi mennään yleensä vastaamaan viestiin joka ei liity aiheeseen.
Tämä vain ruokkii aiheettomat kirjoitukset.PYSYTÄÄN AIHEESSA ja jätetään kommentoimatta ei aiheeseen liittyvät viestit
| | (MattMa 11.3.2010 5:38:04) Näytä profiili | Ilmoita asiattomasta viestistä | |
| 
|
|
|
Keskusteluja voi lukea vapaasti, mutta vain rekisteröitymällä voit itse vastata viesteihin tai avata uusia keskusteluja.
Katso Forumin SÄÄNNÖT,
NETIKETTI ja
OHJEET
|
 | Avoin aihe |
 | Suosittu aihe |
 | Uusi aihe / vastaus (48h) |
 | Uusia vastauksia (48h) |
 | Lukittu aihe |
 | Siirry uusimpaan viestiin |
|
|